آخرین اخبار
کد مطلب: 147047
اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري ؛
کميته ساماندهي ازدواج شهرستان لردگان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1401/10/12
نمایش : 264
کميته سامان ازدواج شهرستان لردگان با موضوع ازدواج و تعالي خانواده در محل فرمانداري لردگان و به رياست فرماندار و با حضور معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گرديد.
به گزارش سلام لردگان ؛ صبح امروز کميته سامان ازدواج شهرستان لردگان با موضوع ازدواج و تعالي خانواده در محل فرمانداري لردگان و  به رياست فرماندار و با حضور معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گرديد.
 
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در ۹ ماهه اول امسال در شهرستان لردگان تعداد 1101 مورد واقعه ازدواج و تعداد 210 مورد واقعه طلاق ثبت شده است که نسبت طلاق به ازدواج 19.1 بوده که به نسبت استان 2 درصد کمتر است .
 
طهماسب شيرواني افزود: امروز در جلسه کميته سامان ازدواج مقرر شد بانک‌هاي عامل شهرستان که تسهيلات ازدواج را پرداخت ميکنند، مشکلاتي که بر سر راه دريافت وام پيش روي جوانان است را  برطرف کنند.
 
وي ادامه داد: در خصوص استفاده از مراکز فرهنگي دستگاه‌ها ، شوراي عالي جوانان در آخرين جلسه مصوب کرد که دستگاه‌هاي عضو ستاد ساماندهي موظف هستند که ۲۰ درصد از ظرفيت فرهنگي خود را در اختيار فرمانداري ها قرار دهند تا بتوانند براي برگزاري جشن ازدواج برنامه ريزي کنند.
 
شيرواني تاکيد کرد: اميدواريم دستگاه‌هاي شهرستان اين کار را انجام دهند و شاهد اين باشيم که انشالله در سطح شهرستان فرهنگ‌سازي صورت بگيرد.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس